Kā pārbaudīt zīmola papīra krūzes grafisko dizainu?

Soli pa solim, kā pārbaudīt pielāgotu drukātu papīra krūzīšu grafisko dizainu, krāsas un pārbaudi

1. Tehnisko parametru pārbaude

Izskatiet visas vadlīnijas visās attiecīgā zīmola produkta veidnes lapās.

Parasti šīs lietas izskatās šādi (piemērs). Soli pa solim pārbaudiet katru no tiem.

  • Sagatavojiet vienu, atvērtu, rediģējamu .pdf vektora failu ar mākslas darbu vienā atsevišķā slānī.
  • Visiem būtiskajiem grafiskajiem elementiem jāatrodas “drošā zonā”.
  • Grafiskā dizaina fonam ir jāaizpilda viss “drukas laukums”.
  • Logo un tekstus salieciet saskaņā ar vadlīniju režģi, pretējā gadījumā taisni teksti uz krūzes izskatīsies saliekti uz augšu.
  • Visiem grafiskajā dizainā izmantotajiem grafikas elementiem jābūt vismaz 300 dpi kvalitātes.
  • Visas grafikas ievietojiet faila iekšpusē, nesasaistiet tās.
  • Pārveidojiet visus fontus uz līknēm.
  • Neizmantojiet līnijas, kas plānākas par 1 pt. jo tie var atšķirties no ekrāna izskata.
  • Esiet uzmanīgi, ja teksts ir mazāks par 6 pt. kā arī sīkus simbolus, piemēram, ©, ™, ® u.c., jo tie var nebūt salasāmi.
  • Vienkrāsaina fona tumši melnai krāsai izmantojiet C30 M30 Y30 K100.
  • Ņemiet vērā, ka nelielas atšķirības (līdz 20%) starp krāsām galīgajā izdrukā var būt grūti pamanāmas.
  • Izmantojiet tikai CMYK krāsas. Krāsas no citām telpām, piemēram, Pantone, RAL u. c., tiks automātiski konvertētas uz CMYK, un šādas konvertēšanas rezultāti nevar būt par pamatu sūdzībai.
  • Ņemiet vērā, ka dažādi raksti, kā arī horizontālās līnijas, kas iet ap krūzi, var nesavienoties uz krūzes vertikālās šuves. Vertikālās nobīdes var būt līdz dažiem mm.
  • Izmantotā papīra atšķirību dēļ krūzes ārējā slāņa baltā krāsa un temperatūra var atšķirties no iekšējā slāņa, iesaiņojuma un aizzīmogojuma.
Grafiskais dizains firmas eko papīra tasītēm, saldējuma tasītēm, porciju cukuriem, kas pielāgoti ar individuāli drukātu logotipu: rainbowcups pielāgotu papīra tasīšu grafiskais dizains.

2. Krāsu pārbaude

Krāsu zinātne ir sarežģīts jautājums

Krāsu novērtēšana ir ļoti sarežģīts temats, jo tā ir atkarīga no tā, kā mēs uztveram krāsas savā prātā (tas tās apstrādā atkarībā no blakus esošajām krāsām un rakstiem), no mūsu vecuma (vecāki cilvēki parasti redz siltākas krāsas), no tā, cik daudz krāsu receptoru ir mūsu acīs (parasti visiem ir 3 krāsu receptori, bet ir cilvēki, kuriem ir 4 vai 2). Iespiestā parauga gadījumā tas ir atkarīgs no drukas tehnikas, drukas substrāta (papīra vai caurspīdīgas plastmasas veida) un gaismas avota (jo mēs redzam gaismu, kas atstarojas no drukas). Caurspīdīgu plastmasas krūzīšu gadījumā tas arī kļūst sarežģīti, jo drukātā krāsa ir atkarīga no zem tās esošās krāsas (piemēram, balta fona, kas pievienots labākai atstarošanai) vai no krūzī ielejamā dzēriena krāsas. Krāsu novērtēšana, izmantojot datorus, ir vēl sarežģītāka, jo 99 % datoru ekrānu nespēj attēlot drukas krāsas (tās atrodas ārpus to krāsu telpas). Arī drukāšanas tehnika ir ļoti svarīgs temats, jo krāsas, kas noteiktas CMYK, nav galīgās krāsas, bet gan tikai sajaucamo krāsu proporcijas. Turklāt pastāv arī drukas un ražošanas pielaides, tāpēc galaprodukta krāsas var atšķirties no dizaina vērtībām par +/-15%.

Ir patiešām vērts veltīt nedaudz laika un izlasīt pamatus Vikipēdijā par krāsu telpu, krāsām un krāsu redzējumu kopumā.

Ideālā pasaulē viss ir jākalibrē, taču realitātē strādāt ar klientu no attāluma ir patiešām grūti un bieži vien pat neiespējami, jo tas ir daudz grūtāk par paša produkta cenu. Tātad, pat ja klients ir pilnībā piekritis grafiskajam dizainam, galaprodukta galaproduktā jūs varat sastapties ar krāsu prasību, jo klients, iespējams, vispirms ir ļoti nepareizi novērtējis krāsas.

Krāsu pārbaude

Turpmāk uzskaitīsim dažus ierobežojumus, kas saistīti ar dažāda veida pārbaudes metodēm.

 

  • SPR – kalibrētas iespiestas paraugdrukas (kalibrētas izdrukas) gadījumā var būt krāsu novirzes, ko izraisa atšķirības drukas tehnoloģijā un izmantotajā substrātā (papīra veids), kā arī novērtēšanai izmantotā apgaismojuma veids. Jāizmanto dabiska dienas gaisma vai kalibrēts gaismas avots, citādi, novērtējot krāsas mākslīgā apgaismojumā, var rasties kļūdas, piemēram, brūna krāsa var izskatīties violeta. Daži papīri atstaro gaismu citādāk nekā citi, un līdzīgi daži papīri daudz vairāk uzsūc tinti nekā citi, kas ietekmē arī krāsas. Kalibrēšana palīdz mazināt dažas no šīm problēmām, taču tā nav nevainojama. Tāpēc, ja jums ir liels pasūtījums un klients ir jutīgs pret savas korporatīvās krāsas, šis ir labākais veids, kā novērtēt krāsas.

 

  • Iespiestā parauga (nekalibrētas izdrukas) gadījumā var rasties krāsu novirzes, kas saistītas ar drukas tehnoloģijas un izmantotā substrāta (papīra veida) atšķirībām, kā arī ar krāsu atveidi, ko veic nekalibrēts biroja printeris vai tiešsaistes tipogrāfija. Papildus tam mēs pievienosim visu, kas iepriekš tika minēts par gaismu un papīru. Nesagaidiet, ka saņemsiet to, ko redzat.

 

  • Digitālā parauga (kalibrēta datora monitora) gadījumā krāsas būs atšķirīgas, jo jūsu monitoram ir atšķirīga krāsu atveidošana (izstarojoša pret atstarojošu), bieži vien nav pareizi konfigurēta grafiskā dizaina programmatūra vai nav veikta atjaunināta kalibrēšana. Monitori izmanto arī izstarojošu gaismas avotu, ja izdruka ir atstarojoša. Datoru monitoriem, kas atbilst CMYK krāsu telpai, jābūt 99% AdobeRGB vai DCI-P3 krāsu telpas pārklājumam. Šos monitorus dēvē par plašu gammu, un daudziem pārdevējiem ir citi tirdzniecības nosaukumi, piemēram, dreamcolour vai citi. Tomēr negaidiet, ka saņemsiet tieši to, ko redzat.

 

  • Digitālās “pārbaudes” (standarta datora monitora ) gadījumā krāsas atšķirsies monitora atšķirīgās krāsu atveides un ierobežotās krāsu telpas, ko tas spēj atveidot, dēļ. Turklāt tajos nav monitora un programmatūras kalibrēšanas. Monitori izmanto arī izstarojošu gaismas avotu, ja izdruka ir atstarojoša. Drukas krāsas nav iespējams attēlot sRGB monitoros, jo to krāsu telpa ir mazāka. Šādu iestatījumu izmantošana krāsu novērtēšanai ir visļaunākā ideja no visām – vienkārši negaidiet, ka saņemsiet to, ko redzat.

Jebkuras pārbaudes galvenais mērķis ir vispārējs grafiskā dizaina, elementu izvietojuma, izmēra un tekstu pareizības novērtējums, taču tā nekad neatspoguļo galīgo drukas variantu 100 % apmērā, jo īpaši attiecībā uz krāsām.

Pārliecinieties, ka klients to visu saprot un ka, to izskaidrojot, nav veikti nekādi saīsinājumi. Pretējā gadījumā jums var tikt izvirzītas klientu pretenzijas.

Atbildot uz jautājumu, vai mēs varam veikt tikai nelielu izmēģinājuma piegādi, tikai dažus jūsu zīmola produkta gabalus, lai novērtētu krāsas? Tas ir “jā” un “nē”.

Ņemot vērā to, kā ir organizēta mūsu ražošana, tas jums izmaksātu tikpat, cik MOQ (minimālais pasūtījuma daudzums), tāpēc bieži vien tas ir tas pats, kas pasūtīt 1000 pielāgotus papīra krūzītes, tāpēc mēs to vienkārši nedarām atsevišķi. Lūdzu, ņemiet vērā arī to, ka mūsu drukas tehnika mainās, tāpēc, pasūtot 1000 un 100 000 krūzīšu, mēs izmantojam atšķirīgu drukas tehniku, kas var ietekmēt arī krāsas. Taču ir vēl viens veids, kā pārbaudīt, kā dizains izskatīsies uz krūzes – skat. iepriekš (šķēres un lente).

Vai jūs baidāties, ka drukas krāsas darbosies tā, kā vēlaties?

Pasūtiet parauga izdruku (SPR ) – izdruku, kas ir kalibrēta digitālā izdruka, kas imitē galaprodukta krāsas, un aplūkojiet to pie sevis dažādos apgaismojuma apstākļos. Tomēr ņemiet vērā, ka joprojām ir iespējamas nelielas krāsu novirzes, jo tiek izmantots atšķirīgs papīrs un drukāšanas paņēmieni, tomēr tā ir daudz labāka krāsu novērtēšanas metode nekā aplūkošana nekalibrētā datora monitorā ar ierobežotu sRGB krāsu telpu.

Grafiskais dizains eko papīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukuriem, kas pielāgoti ar individuāli drukātu logotipu: SPR paraugs_izdruka

3. Izvietojuma un izmēra pārbaude

Vai vēlaties uzzināt, kā izskatīsies jūsu izvēlētais pēc pasūtījuma izgatavotais drukātais produkts?

Pasūtiet produkta vizualizācijas (VIS ) pakalpojumu, un mēs to sagatavosim, pamatojoties uz gatavu grafisko dizainu, ko mums sniegsiet. Tas ir 3D modeļa 2D atveidojums ar jūsu grafiku.

Grafiskais dizains firmas eko papīra tasītēm, saldējuma tasītēm, porciju cukuriem, kas pielāgoti ar individuāli drukātu logotipu: rainbowcups pielāgotu papīra tasīšu grafiskais dizains.
Grafiskais dizains firmas eko papīra tasītēm, saldējuma tasītēm, porciju cukuriem, kas pielāgoti ar individuāli drukātu logotipu: KPI-200TW (10) Termiski dubultsienu (TW) kafijas papīra tasīte ar individuālu apdruku 200-250 ml, 8 oz (VIS2).

Grafiskais dizains papīra krūzes grafiskajam dizainam uz rainbowcups’ veidnes

Vizualizācija (3D renderēšana)

Galaprodukts (reāls attēls)

Citi pēc pasūtījuma drukātu papīra krūzīšu vizualizācijas (VIS) piemēri:

Grafiskais dizains ekopapīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukura krūzītēm, kas pielāgotas ar individuāli drukātu logotipu: papīra krūzīšu grafiskā dizaina vizualizācija (66)
Grafiskais dizains ekopapīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukura krūzītēm, kas pielāgotas ar individuāli drukātu logotipu: papīra krūzīšu grafiskā dizaina vizualizācija (40)
Grafiskais dizains ekopapīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukura krūzītēm, kas pielāgotas ar individuāli drukātu logotipu: papīra krūzīšu grafiskā dizaina vizualizācija (45)
Grafiskais dizains ekopapīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukura krūzītēm, kas pielāgotas ar individuāli drukātu logotipu: papīra krūzīšu grafiskā dizaina vizualizācija (51)
Grafiskais dizains ekopapīra krūzītēm, saldējuma krūzītēm, porciju cukura krūzītēm, kas pielāgotas ar individuāli drukātu logotipu: papīra krūzīšu grafiskā dizaina vizualizācija (10)

4. Labākais veids, kā kopumā pārbaudīt firmas papīra krūzes grafisko dizainu

Paņem lenti un šķēres rokās!

Vienkārši pasūtiet SPR (kalibrētu parauga izdruku) vai arī drukājiet bez mērogošanas grafisko dizainu no varavīksnes kausu veidnes mērogā 1:1 (bet nevarēsiet pareizi novērtēt krāsas). Izgrieziet to ar šķērēm pa griešanas līniju un salīmējiet malas kopā, lai veidotu kausu bez dibena. Uzlieciet uz esošās baltās krūzes vai cita papīra krūzes parauga.

Ņemiet vērā, ka dažādi raksti, kā arī horizontālās līnijas, kas iet ap krūzi, var nesavienoties uz papīra krūzes vertikālās šuves. Vertikālās nobīdes var būt līdz pat dažiem mm, kā rezultātā rezultāts var atšķirties no paredzētā (skatīt piemēru blakus, tas ir šūšana, bet ideja ir tāda pati).

Pēc tam pārbaudiet, vai visi teksti un logotipi ir pareizā izmērā un pareizajās vietās un vai tie ir pareizi izliektas. Pārbaudiet, vai teksti un logotipi ir skaidri redzami un nav izkropļoti (vai ir pareizi izkropļoti). Piemēram, ņemot vērā papīra tasīšu ģeometriju (tas ir apgriezts, otrādi sagriezts konuss), ja vēlaties, lai logotips vai teksts uz tasītes būtu taisns, tas dizainā ir jānoliec līdz dzeltenajam režģim. Atstājot dizainā taisnu līniju vai tekstu, tas tiks uztverts kā līkne.

Ņemiet vērā, ka izmantotā papīra atšķirību dēļ krūzes ārējā slāņa baltā krāsa un tās krāsas temperatūra var atšķirties no iekšējā slāņa, iesaiņojuma un blīvējuma.

Pārbaudiet visu dienasgaismā un pārliecinieties, ka esat 100 % apmierināts ar rezultātu un apzināties iespējamās neatbilstības attiecībā uz izvietojumu, izkropļojumiem un krāsām. Divreiz pārbaudiet visus tekstus un grafiskos elementus, jo mēs izdrukāsim tieši to, ko redzat.

Pārliecinieties, ka tas viss ir izdarīts pirms grafikas dizaina pieņemšanas, jo pēc tam, kad tas nonāk ražošanā, jau ir par vēlu.

Pārliecinieties, ka jūsu klients ir labi izglītots par iepriekš minēto jautājumu un saprot visus šos jautājumus, nianses, viņam ir reālas cerības un viņš ir pareizi pārbaudījis grafisko dizainu, pretējā gadījumā jums var rasties reālas problēmas.

Turpināt lasīt šo galīgo ekspertu ceļvedi par to, kā izvēlēties, pasūtīt un noformēt pielāgotus drukātus papīra kausus